Przejdź do głównej zawartości

Zamień "udało mi się" na "zrobiłem to".


 Słowa mają wielką moc… 💪

Jak często mówisz: „Udało mi się”?
I np. udało mi się:
- pomalować ścianę,
- załatwić sprawę w urzędzie,
- przeczytać książkę,
- obejrzeć film,
- pójść na spacer z przyjacielem
- odbudować relację z rodzicem, dzieckiem, partnerem, kolegą…
- przestać pić, ćpać, grać…
- … (wpisz co chcesz)

Serio? Udało Ci się, czy zrobiłeś to?
Wykonałeś kilka jeśli nie kilkadziesiąt kroków by zrealizować coś co zamierzałeś.
Dlaczego słowem „udało mi się” odbierasz sobie sprawczość?
Dlaczego umniejszasz swoje dokonania?
Dlaczego mówisz tak, jakbyś nie miał na to wpływu?
Jakby to, co zrobiłeś było dziełem jakiegoś przypadku.

Zmień „udało mi się” na „zrobiłem”.

A więc:
- Pomalowałem ścianę,
- Załatwiłem sprawę w urzędzie,
- Przeczytałem książkę,
- Poszedłem na spacer z przyjacielem
- Odbudowałem relację z rodzicem, dzieckiem, partnerem, kolegą…
- Przestałem pić, ćpać, grać…

…i zobacz jak wielu rzeczy dokonałeś 
☺️


JK