Przejdź do głównej zawartości

ZMIANY…


Dawno nie pisałam,oj dawno…

Uwierzcie mi: nie miałam czasu.


Od kilku lat łączę dwa zawody: stary… i nowy (terapia uzależnień), co w ostatnim roku dało mi się bardzo we znaki: zmęczenie, znużenie, czułam się jak gość hotelowy we własnym domu (szczególnie ostatnie miesiące). To wszystko sprawiło, że podjęłam decyzję – zwalniam się ze starej pracy i pracuję już tylko jako terapeuta uzależnień.

To była trudna decyzja.

No bo jak opuścić strefę komfortu, w której jest pewna praca i kasa?

Marudziłam o tym od ponad roku i… w końcu złożyłam wypowiedzenie….


I stał się cud! 

Tak, ja wierzę w cuda i w to, że przyciągamy to o czym myślimy.

A spotkania z Wami owocują w kolejne bardzo ciekawe wydarzenia… 

A to co czeka mnie i (być może też) Was to emocjonująca przygoda.


Ale po kolei :)

Dzień po złożeniu wypowiedzenia, skontaktował się ze mną były pacjent, z którym miałam okazję pracować ponad rok temu! Polecił mnie Fundacji Winner For Life, która szukała terapeuty do swojego nowego projektu „Terapia w drodze”.

Miałabym prowadzić warsztaty, które odbędą w… Zakopanem. Warsztaty połączone z wyjściem na szlak.

A ja góry uwielbiam… a zwłaszcza Tatry!


A teraz będę mieć okazję by połączyć obie pasje terapię uzależnień i góry 😊

To będzie niezapomniana przygoda na którą zapraszam również i Was!


Szczegóły wkrótce ☺️ na:

https://www.facebook.com/share/p/RqLiuScjRD4FQHAR/?mibextid=WC7FNe



JK