Przejdź do głównej zawartości

PODSUMOWANIE 2023 r.




 Biorąc się do napisania tego posta przejrzałam bloga

i stwierdzam, że mało w tym roku tu pisałam…

A przecież nie wyczerpałam wszystkich wątków w temacie uzależnień.
Zazwyczaj pomysły przychodzą mi po rozmowach z Wami
(lub nawet w trakcie)
ale łapię się na tym, że nie mam czasu by je rozwinąć i przelać tutaj.
Chociaż nie, źle to ujęłam: czas mogłabym wygospodarować ale
(wybaczcie) w tym natłoku obowiązków wolę spędzać Go bardziej konstruktywnie 😏

A trzeba przyznać obowiązków zawodowych w tym roku przybyło:

- przeszłam staż w Ośrodku Uzależnień w Warcie – co było dla mnie najcenniejszy doświadczeniem zawodowym w tym roku;

- odbyłam spotkania superwizyjne potrzebne do tego by móc przystąpić do egzaminu certyfikacyjnego (tak, tak - jak się już domyśliliście w przyszłym roku przystąpię do niego);

- ukończyłam kilka kolejnych szkoleń i czekam na następne;

- pracuję z Wami już w kilku miejscach 😊 i cieszę się, że będę się z Wami spotykać.

…i jak czytam co wyżej napisałam to się zastanawiam gdzie na to wszystko znajduję czas? 😃
Przede mną jeszcze kolejne wyzwania a przecież poza życiem zawodowym mam jeszcze prywatne 💚
Uwierzcie mi: dla chcącego nic trudnego! 💪
Mam też czas na odpoczynek 😍

W każdym razie jestem bardzo zadowolona ze swojego 2023 r.
i Nowy Rok to dla mnie czas nadziei, optymizmu i możliwości.

💙 Życzę Wam spokoju ducha, radości płynącej z drobnych przyjemności oraz harmonii w relacjach z najbliższymi. 💙

💖 I dziękuję za to, że ze mną jesteście i wspieracie.💖

 

JK