Przejdź do głównej zawartości

Zamknięcie roku...

Ten rok zamykam z bilansem na plus.
Ukończyłam Studium Terapii Uzależnień,
i kilka innych szkoleń,
podjęłam kolejne wyzwania,
działałam społecznie
i zostałam wolontariuszką,
miałam to szczęście, że opuściły mnie osoby, z którym nam nie po drodze,
ale za to poznałam nowych wspaniałych ludzi
i doceniłam siłę i wartość przyjaźni.

Wszystkie te doświadczenia niosły bardzo cenne nauki. Szczególnie te, że prawdziwe relacje buduje się na wzajemnym szacunku, zaufaniu, empatycznym podejściu do drugiego człowieka, umiejętności współpracy, a nie rywalizacji.

Z Nowym Rokiem zaczynam nową pracę,
będę realizować kolejne plany i marzenia
i zadbam o to, by otaczać się tylko pozytywnymi ludźmi, emanującymi dobrą energią bo:
Zasługuję na to by, kochano mnie taką jaką jestem.
Zasługuję na to by, lubiano mnie taką jaką jestem.
Zasługuję na to, by akceptowano mnie taką jaką jestem.

Zasługuję na więcej!

Ty też… 
☺️


JK